מדריך סקימבורד תרגילים למתחילים

יאללה מתחילים לעשות סקימבורד

מתחילים – רוב התרגילים של המתחילים יהיו תרגילים שנעשים במים, ללא “פופ” (קפיצה).

Spins – התרגילים הראשונים שלומדים רוב האנשים הם תרגילי ה Spins , פשוט להסתובב.

כדי להסתובב בתור התחלה צריך לכופף ברכיים ולשים את היד בחול/מים, זה יגרום לכם להתחיל להסתובב תוך כדי גלישה.

טיפים:

1. השתמשו ביד “האחורית” כדי להתחיל את הסיבוב.
אתם יכולים להשתמש ביד שאתם שמים בחול כדי “לדחוף” את עצמכם אל תוך הסיבוב כדי להסתובב מהר יותר.

2. התכופפו עם גב זקוף, כמו בסקוואט
כשאתם שמים את היד בחול, אל תתכופפו פשוט. זה יגרום לכם לצאת ממרכז שווי המשקל על הסקימבורד. לכן, שמרו על שיווי המשקל במרכז הסקימבורד, ותכופפו ברכיים כמו בסקוואט כדי להגיע לחול ולסובב את עצמכם עם היד.

3. הישענו – על מנת להסתובב כמו שצריך, התאימו את שיווי המשקל שלכם תוך כדי הסיבוב. הישענו כך שהחלק של הסקימבורד שנמצא לכיוון ההתקדמות הוא טיפה מחוץ למים. אם החלק הקדמי מאיזו שהיא סיבה ייכנס בתוך החול אתם פשוט תיפלו.

4. מהירות – ככל שתעשו את הסיבוב מהיר יותר כך תספיקו לעשות יותר סיבובים, מהירות היא המפתח

 

Flat Backside 180 – סיבוב גבי 180 – זהו מצב שבו אתם והסקימבורד מסתובבים ב180 מעלות תוך כדי גלישה על המים. סיבוב גבי הכוונה לכך שהרגל האחורית מסתובבת לכיוון הגב.

כדי לבצע את התרגיל הזה צריך לסובב גם את אגן הירכיים יחד עם הרגל האחורית לכיוון הגב. הסקימבורד אמור להסתובב ב180 מעלות כשאתם גולשים עליו.

טיפים:

  1. השתמשו באגן הירכיים – אל תתנו לרגליים לעשות את כל העבודה, השתמשו בכוח של האגן לאותו כיוון שאתם מסתובבים אליו.

  2. הובילו עם הראש – הפנו את הראש לאותו כיוון והובילו את עצמכם במבט תוך כדי הסיבוב, זה יעזור לכם להסתובב וללמוד את התנועה של כל הגוף ביחד.

  3. סובבו את פלג הגוף העליון – לאותו כיוון התקדמות הסתובבו עם פלג הגוף העליון, יחד עם הראש ואגן הירכיים ביחד. שילוב של כל אלה יגרום לכם להסתובב.

  4. תלמדו לעשות את זה מהר – תרגיל זה הוא חלק מעוד המון תרגילים נוספים אחרים וכדאי לשלוט בו ממש טוב על מנת להצליח לעשות תרגילים המשלבים אותו בעתיד. כמו ביג ספין לדוגמה (BigSpin יגיע בהמשך…)

Flat Frontside 180סיבוב קדמי 180 – אותו הדבר כמו סיבוב גבי 180, ההבדל היחיד הוא שבסיבוב קדמי, הרגל הקדמית היא זו שמסתובבת לכיוון הגב. אותם עקרונות של שימוש באגן הירכיים, הובלה עם הראש וסיבוב פלג גוף עליון תקפים גם כאן.

Shoot The Duckזהו תרגיל כייפי ללמוד אותו, בעיקר בהתחלה. 

מתכופפים על הסקימבורד כמו בסקוואט, מורידים את הרגל האחורית ומושיטים אותה קדימה, תוך כדי שמים את היד האחורית במקום הרגל כדי לייצב את הסקימבורד.

טיפים:

כדי לעשות את התרגיל קצת יותר מגניב, לפני שהרגל מושטת קדימה שימו אותה בחול כדי להתחיל להסתובב תוך כדי.

תפסו את קצות האצבעות, זה יוסיף עוד קצת סטייל ומגניבות לתרגיל.

בסיום – עמדו חזרה על הסקימבורד כדי לסיים את התרגיל עד הסוף.

Shoot The Duck

סקימבורד

Body Varialסיבוב הגוף ללא הסקימבורד.

בודי ואריאל הוא תרגיל שבו הגולש קופץ באוויר ומסתובב עם הגוף 180 או 360 תוך כדי שהסקימבורד לא מסתובב כלל אלא ממשיך ישר בכיוון הגלישה.

כדי לעשות את התרגיל הזה, כופפו קצת ברכיים, ופתחו זרועות כשאתם מתכננים לקפוץ.

קיפצו לאוויר וסובבו את הגוף. הסתכלו על הסקימבורד כדי להבטיח שתנחתו עליו ותמשיכו לגלוש.

שימו לב שאם אתם תעשו סיבוב ב180 מעלות, לאחר הנחיתה אתם תהיו הפוכים ברגליים, כלומר אם התחלתם ברגל ימין קדימה ועשיתם סיבוב של 180 מעלות אתם תנחתו עם רגל שמאל קדימה. זה קצת טריקי להתרגל לזה בהתחלה אבל זה טוב לשיווי משקל ולתרגילים נוספים שתעשו בעתיד!

טיפים:

סיבוב – הסיבוב של הגוף יכול להיות לצד הגבי – כאשר הכתף האחורית מסתובבת לכיוון הגב או לצד הקדמי – כאשר הכתף הקדמית מסתובבת לכיוון הגב. הסיבוב יכול להיות 180, 360 או יותר, תלוי באיזו רמה אתם שולטים בתרגיל. רוב האנשים מרגישים שהצד הגבי קשה יותר כיוון שיש פחות שדה ראיה מאשר לצד הקדמי.

קפצו גבוה על מנת להסתובב יותר, אם תרצו להסתובב 360 תצטרכו לקפוץ גבוה יותר מאשר סיבוב של 180, או לחלופין להסתובב יותר מהר.

אל תסובבו את הסקימבורד ביחד איתכם – זה יכול להיות קצת קשה בהתחלה כיוון שישנו עקרון פיזיקאלי שגורם לסקימבורד לפעמים להסתובב לכיוון הנגדי שאתם מסתובבים. אם הסקימבורד מסתובב לכם תוך כדי שאתם קופצים ומנסים לבצע את התרגיל זהו סימן שהתחלתם את הסיבוב מוקדם מידי, לפני שהרגליים שלכם התנתקו מהסקימבורד. לכן חשוב להתחיל את הסיבוב רק לאחר שהרגליים שלכם באוויר. אל תשתמשו בסיבוב של הרגליים, השתמשו בפלג הגוף העליון יותר. התאמנו על הטכניקה הזאת. כדי להתאמן אתם תצטרכו שותף. עמדו מול השותף שלכם לסקימבורד קפצו לאוויר ועשו בודי ואריאל במקום. השותף שלכם יגיד לכם אם זה היה בקסייד(גבי) או פרונטסייד(קדמי). זה יעזור לכם להתאמן על הסיבוב של פלג הגוף העליון והאגן.

זהו בהחלט תרגיל טוב לשיווי משקל ולעוד תרגילים בהמשך, תלמדו אותו בכיף, בהצלחה!

וידאו – הbody varial  נעשה כאן עם קפיצה, וזהו תרגיל קשה יותר, אז רק בשביל שתבינו על מה מדובר:

Hippy Jumpקפיצת ההיפי

היפי ג’אמפ זה כאשר קופצים מעל אובייקט כלשהו תוך כדי שהסקימבורד עובד ממתחת לאובייקט. אובייקטים נפוצים הם בולי עץ וריילים.

כדי לעשות היפי ג’אמפ גלשו לעבר הבול עץ/רייל בברכיים מכופפות קצת. קפצו לאוויר תוך כדי שאתם עוברים מעל הרייל/בול עץ, תראו שבטוח לנחות על הסקימבורד שלכם לאחר שהוא עבר מתחת ותנחתו עליו.

טיפים:

היזהרו לא לקפוץ בטעות עם הסקימבורד ביחד, זה יגרום לכך שהסקימבורד יפגע בבול עץ/רייל ואתם תפלו יחד איתו.

טיפ חשוב!

**בזמן שאתם עושים סקימבורד, תהיו זהירים והימנעו ממשטחים עם הרבה אבנים או עם סלעים.
סקימבורד יכול לגרום לפציעות לא נעימות וכל הנעשה עם המידע הזה הוא על אחריות המשתמש בלבד!

קרדיט לאתר שהמדריך תורגם ושופץ ממנו:

http://inlandskimboarding.blogspot.co.il/

חפשו אותנו במדיה

יצירת קשר

מידע קניות





X

Aלום ילגידלגחשד HJDLHKSHSKJ

Aלום ילגידלגחשד HJDLHKSHSKJ

Aלום ילגידלגחשד HJDLHKSHSKJ